Ofte stillede spørgsmål: Kaspersky VPN
- Windows®
- macOS®
- Android™
- iOS®
Kaspersky VPN FAQ
Se de oftest stillede spørgsmål om vores VPN-tjeneste.
- Hvad er Kaspersky VPN Secure Connection?
- Hvordan kommer jeg i gang med at bruge Kasperskys ubegrænsede VPN?
- Hvordan ændrer jeg en enhed fra den gratis til den ubegrænsede version af Kaspersky VPN?
- Hvordan konfigurerer jeg en forbindelse via OpenVPN?
- Hvordan er Kaspersky VPN i sammenligning med andre VPN-tjenester?
- Hvordan fungerer de forskellige Kaspersky VPN-abonnementer?
- Hvordan ændrer jeg en enhed til den ubegrænsede version af Kaspersky VPN?
- Hvordan fornyr jeg mit Kaspersky VPN-abonnement?
- Hvordan opsiger jeg mit VPN-abonnement?
- Hvordan fjerner jeg en enhed fra mit VPN-abonnement?
- Hvad sker der, hvis jeg har flere abonnementer, og de hver især er for et forskelligt antal enheder?
- Jeg får denne fejlmeddelelse på min enhed: "Secure connection is temporarily unavailable"
- “Kaspersky VPN Secure Connection is already installed” vises på min enhed.
- Hvorfor kan jeg ikke tilgå et bestemt websted, når Kaspersky VPN er slået fra?
- Der var en fejl ved etablering af en HTTPS-forbindelse med Kaspersky-serveren.
- Åbning af Kaspersky VPN slår wi-fi'en fra på min HP-enhed. Hvordan løser jeg det?
Operativsystemer
- Hvordan slår jeg min VPN-forbindelse til?
- Hvordan vælger jeg en VPN-server?
- Min VPN-forbindelse faldt ud, hvordan kan jeg fortsat beskytte mine data?
- Hvordan konfigurerer jeg mine VPN-indstillinger til specifikke wi-fi-netværk?
- Hvor kan jeg tjekke, om min forbindelse er sikker, og se, hvor meget trafik jeg har til rådighed?
Læs mere om VPN
Kan du ikke finde, hvad du skal bruge?
Shop trygt og roligt
Hvis du ikke er tilfreds med dit nye VPN, skal du bare fortælle os det, så får du alle pengene retur.
Få Kaspersky VPN i dag
Få alle fordelene ved Kaspersky VPN, enten alene eller som en del af Kaspersky Premium sikkerhedsplan.
- Windows®
- macOS®
- Android™
- iOS®
- Ubegrænset, ultrahurtigt VPN
- 2000+ hurtige servere på 100+ lokationer
- Kill Switch-beskyttelse mod datalækage
- Streaming-support
- VPN til routere
- Anti-virus i realtid
- Optimering af ydeevne
- Identitetsbeskyttelse
- Fjernbetjent IT-support
- Kaspersky Safe Kids
1 ÅR GRATIS
- Windows®
- macOS®
- Android™
- iOS®
- Ubegrænset, ultrahurtigt VPN
- 2000+ hurtige servere på 100+ lokationer
- Kill Switch-beskyttelse mod datalækage
- Streaming-support
- VPN til routere
- Anti-virus i realtid
- Optimering af ydeevne
- Identitetsbeskyttelse
- Fjernbetjent IT-support
- Kaspersky Safe Kids
1 ÅR GRATIS
Systemkrav
På alle enheder
Internetforbindelse er påkrævet
Windows®-baserede stationære og bærbare computere
150 MB ledig plads på harddisken
Microsoft Windows 11¹ Home/Pro/Enterprise2
Microsoft Windows 10¹ Home/Pro/Enterprise
Microsoft Windows 8 og 8.1/Pro/Enterprise/8.1-opdatering
Microsoft Windows 7 Starter/Home Basic/Home Premium/Professional/Ultimate – SP1 eller nyere
Processor: 1 GHz eller nyere, x86 eller x64
Hukommelse (RAM): 1 GB (32-bit) eller 2 GB (64-bit)
Windows-baserede tablets (systemer med en Intel®-processor)
Microsoft Windows 11¹ Home/Pro/Enterprise²
Microsoft Windows 10¹ Home/Pro/Enterprise
Microsoft Windows 8 og 8.1/Pro (64-bit)
Minimumsskærmopløsning: 1024 x 600
Stationære og bærbare Mac®-computere
macOS® 13 – 142
320 MB ledig plads på harddisken
Hukommelse (RAM): 1 GB
Android-smartphones og -tablets
Android™ 10 - 14
150 MB ledig plads
Minimumsopløsning af skærm: 800x480
System med en Intel® Atom x86 processor, ARMv7 platforme eller nyere
iPhone og iPad
iOS® 17
150 MB ledig plads
Når du installerer Kaspersky Internet Security og Kaspersky VPN på dine mobile enheder, kan du overføre VPN-funktionaliteten til din Kaspersky Internet Security-app. Så vil VPN’et kun være tilgængeligt via Kaspersky Internet Security. Du kan føre VPN-funktionaliteten tilbage, ved at følge vores vejledning.
Bemærk, at vi ikke understøtter betaversioner/forhåndsversioner af nye operativsystemer. Kun de endelige operativsystemer, der er offentligt tilgængelige, understøttes af produktet.
1 Hvis du bruger Windows 11/10, kan det være nødvendigt at downloade og installere alle tilgængelige programrettelser til Kasperskys sikkerhedssoftware. Produktet er ikke beregnet til at køre på Windows 11/10 Mobile/S/Education/IoT Core-udgaver
2 Produktfunktionalitet kan pt. være begrænset på visse enheder og operativsystemer. Se nærmere oplysninger på support.kaspersky.com.
På alle enheder
Internetforbindelse er påkrævet – til produktaktivering og opdateringer samt adgang til visse funktioner
Du skal have en My Kaspersky-konto for at bruge tjenesten
Teknologi til beskyttelse af webkameraer og mikrofoner kører kun på computere. Funktionen fås til et udvalg af kompatible webkameraer. Du finder en komplet liste over kompatible enheder ved at gå til: https://support.kaspersky.com/15783#cameras (pc'er) og https://support.kaspersky.com/15784#cameras (Mac-computere)
Windows®-baserede stationære og bærbare computere
1500 MB ledig plads på harddisken
Microsoft Windows 11¹ Home/Pro/Enterprise2
Microsoft Windows 10¹ Home/Pro/Enterprise2
Microsoft Windows 8 og 8.1/Pro/Enterprise/8.1-opdatering2
Microsoft Windows 7 Starter / Home Basic & Premium / Professional / Ultimate – SP1 eller nyere2
Processor: 1 GHz eller nyere, x86 eller x64
Hukommelse (RAM): 1 GB (32-bit) eller 2 GB (64-bit)
Minimumsskærmopløsning: 1024 x 768
Stationære og bærbare Mac®-computere
Mac®: macOS® 13 – 142
3455 MB ledig plads på harddisken
Hukommelse (RAM): 2 GB
Android-smartphones og -tablets³
Android™ 10 - 14
Minimumskærmopløsning: 320 x 480
150 MB ledig plads
iPhone og iPad
iOS® 17
150 MB ledig plads
Bemærk, at vi ikke understøtter betaversioner/forhåndsversioner af nye operativsystemer. Kun de endelige operativsystemer, der er offentligt tilgængelige, understøttes af produktet.
¹ Hvis du bruger Windows 11/10, kan det være nødvendigt at downloade og installere alle tilgængelige programrettelser til Kasperskys sikkerhedssoftware. Produktet er ikke beregnet til at køre på Windows 11/10 Mobile/S/Education/IoT Core-udgaver.
² Nogle produktfunktioner fungerer muligvis ikke på 64-bit operativsystemer. Gå ind på https://support.kaspersky.com/common/compatibility for at få flere oplysninger.
³ Kaspersky Premium for Android-funktionaliteten kan være begrænset på visse enheder. Gå ind på https://support.kaspersky.com/help/Kaspersky/Android_knownissues/da-DK/195522.htm for at få flere oplysninger.